tisdag 5 augusti 2008

HÄNDER OCH FÖTTER

Hemma tillbaka i verkligheten och på jobbet. Hockey säsongen dragit igång för arvingarna. Ska spela för Borlänge i vinter och plugga på gymnasiet.
"Viktigt med skolan" säger man med lite eftertryck i rösten..
"Ja,ja" säger dom, och man tror och hoppas att dom förstår.
Samtidigt är en meningsfull fritid viktig. Och då är det ju bra att dom fortsätter att spela hockey.
Ute är grått och regningt. Blåsigt värre. Känns som hösten gör sitt intåg. Dock lite tidigt att måla fan på väggen. Men nåt som märks är mörkret på kväll och natt.
I Haparanda var det ganska ljust än. Omkring kl. 22,00 här hemma så är ljuset detsamma som mitt i natten däruppe.
Några bilder som ej varit med i tidigare bloggar får komma med i dagens.

Rubriken då ??
Inte mycket som händer,
men fötterna ner och huvudet upp.













3 kommentarer:

Möller sa...

Äntligen lite hockeyinfo! Vad jag längtat. Har dom spelat med Leksand tidigare? Fått för mig att dom är rätt skapliga, knoll & tott?

g-smurfen sa...

dom kan väl åka ett par varv utan ramla iaf. men kostar grillorna 4-5 tusen så borde dom fixa det.
Kanske bättre på att fiska fluga?? vad vet jag ???men jag lovar att jag personigen ska hålla dej informerad om ALLT inom hockey-världen.....Kan jag skriva på din jobb mail, eller på din hemsida?????hahahah

Möller sa...

Härligt. Jag längtar........