tisdag 2 december 2008

TANKAD PACKAD OCH KLAR

Pratade med en orolig Duracell idag.
Lotsade in han på Eniro`s kartsida så han hittar hem till "Hans & Greta" imorgon kväll.
Han var lite orolig för att inte hitta, åka vilse, fastna i en snödriva och inte komma med till Hurghada.
Efter den här resan ska jag skriva en handbok som ska heta:

ATT RESA MED BARN

Och som säkert förstår så tycker jag om barn, så det är med förtjusning jag ser fram emot denna resa.

Så nu är bara att packa ihop grejorna och inte glömma för mycket.
Vore ju synd att vara på båten och glömt badbrallorna....hahaha
Sista tvättmaskinen är klar och hängd.
Ska väga väskan, få se vad vikten är.'Men vi har ju 10 kg`s extra vikt att ta med.
Ingen fara att det blir fullt i nya största väskan, jag köpte härrom veckan.
Typ värsta trunken. 150 liter.



Ja just det. Rubriken...Kolla in länken nedan. Av och med Kenneth and the knutters.

http://www.youtube.com/watch?v=BqqI312NyHE

2 kommentarer:

Möller sa...

Längtar rejält efter att läsa din resedagbok......

g-smurfen sa...

Jag med.....hahaha